Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World: Horseshoe Curve, joka on saatavilla erikseen. Juhlista Yhdysvaltain rautatien historiaa Train Sim World 3 -pelin NS Heritage Livery Collection -kokoelmalla, joka sisältää 9 ulkoasua, joita Norfolk Southernin ES44AC-veturit käyttivät: - 8025 edustaa Monongahelan Railwaytä - 8099 on värimaailmaltaan Southern Railwayn mukainen - 8100 tuo mukanaan muistoja Nickel Plate Roadilta - 8101 on raidallinen Central Of Georgia mukaisesti - 8102 juontaa juurensa rautateistä ikonisimmalle, kuuluisalle Pennsylvania Railroadille - 8103 on suuri, rohkea ja sininen Norfolk & Western -ulkoasussaan - 8104 jatkaa päävärien paraatia Lehigh Valleyn nimissä - 8105 palauttaa maisemiin Interstate Railroadin - 8114 palaa kotiraiteille päällään alkuperäinen Norfolk Southern -ulkoasu Käytä näitä ulkoasuja uusien skenaarioiden kanssa ja yhdistä niiden voima Horseshoe Curven Timetable Mode -tilassa.