Kiipeä Ison-Britannian BR Class 158 Sprinter- seutujunasarjan kyytiin. Tämä 1990-luvulla syntynyt dieselmoottorijuna on toiminut kansakunnan selkärankana kulkien kaikkialla aina Wickistä Penzanceen. Komeile ikonisessa East Midlands Trains -junayhtiön runkovärityksessä ajaessasi paikallista edestakaista liikennettä, viedessäsi matkustajia paikallisten nähtävyyksien luo ja jyristäessäsi eteenpäin Cummins-päämoottoritekniikalla. Anna jylinän ja jyskeen kuulua kulkiessasi kaupunkien läpi legendaarisen suurnopeusjunan kyydissä. Myös värikkäissä EMT-junayhtiön tunnuksissa kulkeva suurnopeusjuna on maailmankuulu ikoni, joka oli yli 40 vuoden ajan Ison-Britannian Intercity-matkustuksen lippulaiva. Innostu uudelleen jo menneestä VP185-moottorin ajasta ja kiihdytä vauhtiin EMT:n kaukoliikenteen pikajunilla. Aja lähiliikennejunia kolmen kaupungin välillä, suorita reittitehtäviä tai bongaa junia suosikkinäköalapaikastasi. Mukauta omanlaisia kokemuksia käsikirjoitusten ja runkoväritysten suunnitteluohjelmilla Scenario Planner ja Livery Designer ja jaa kokemukset Creators Club -tekijäkerholle.