Käännä kelloja takaisin 1990-luvulle ja koe upea Reininmaan maaseutu pelissä Train Sim World 3: Linke Rheinstrecke: Mainz–Koblenz! Ennen ICE-junien ja räätälöityjen suurnopeuslinjojen aikaa pikajunaliikenteessä käytettiin nopeita vetureita olemassa olevilla reiteillä. Yksi näistä vetureista oli DB BR 103, joka kuljetti pitkiä Intercity-vaunujonoja kaikkialla Saksassa. Kulje kaupunkien ja kylien linjoilla n-Wagen-vaunujen raikkaissa mintun sävyissä klassikon, Orient Red -asuisen BR 110.3 -veturin, työntämänä ja vetämänä. Tee säätöjä käämikytkimellä ja aja matkustajaliikennettä aikana, joka vallitsi kauan ennen Dosto- ja moniyksikköjunien vyöryä. Kulje historiallisten rakennusten ja kaupunkien ohi Reinin länsipuolta, suorita reittitehtäviä tai bongaa junia suosikkinäköalapaikastasi. Mukauta omanlaisia kokemuksia käsikirjoitusten ja runkoväritysten suunnitteluohjelmilla Scenario Planner ja Livery Designer ja jaa kokemukset Creators Club -tekijäkerholle.