Tee matka 2000-luvun lopulle Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen - Oldenburg -lisäosan avulla. Kaikin puolin ikoninen viime aikoina paikallista ja alueellista liikennettä liikennöivä 1950-luvun pikamatkustajajuna DB BR 110.3 tekee debyyttinsä Train Sim World 3 -pelissä. Tämä on retro n-Wagen: yksikerroksinen matkustajavaunu, jossa on työntö- ja vetotehtävät mahdollistava Karlsruher Kopf -ohjausvaunu. Vanhan klassikon kanssa toimii moderni, kiiltävä ja tyylikäs DB BR 425, joka vastaa ylimääräisistä linjoista. Rahtijunan roolissa on erehtymätön BR 155, jota koristaa PRESSin kirkkaat taivaansiniset sävyt – PRESS on rautatieyhtiö, joka hoitaa sopimusrahtia kaikkialla Saksassa ja sen ulkopuolella. Etsi Oldenburgin Rollklappbrücke-läppäsilta, joka ylittää Hunte-joen ja nousee sekä laskee päästääkseen junat ja proomut liikkeelle.