Huomaa: Train Sim World 2: Southeastern High Speed vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan sisältöä voidaan hyödyntää. Kiipeä Lontoon ja kaakon työmatkojen työjuhtaan eli ikoniseen ”Kent Link Networker” -junaan BR Class 465/9, joka on valmis työn tekoon Southeastern High Speedissä. 1980-luvun puolessa välissä kehitetyn Networker-perheen piti olla Network SouthEastin vastaus ikääntyvään työmatkakalustoon, ja yksi kehitetyistä koneista oli BR Class 465, joka astui palvelukseen 1992 ja on siitä asti toiminut Lontoon ja Kentin välisessä työmatkaliikenteessä. 34 yksikön erään asennettiin 1. luokan varusteet vuonna 2005, tarkoituksena laajentaa kauemmille lähiö- ja rantareiteille, ja näistä tuli malli 465/9. Class 465/9s on ollut Southeasternin käytössä vuodesta 2006 alkaen, ja nyt voit kokea tämän klassikon itse Train Sim World 2:ssa!