Koe Köln - Aachen-reitti suurnopeusjunilla tai alueellisilla junilla ja lähde uusille matkoille S-Bahn-radalle Köln - Aachen & S-Bahn BR 423 -paketin avulla! Tämä huippunopea EMU pystyy kulkemaan rajat ylittävää Köln–Aachen-reittiä uskomattomilla nopeuksilla tyylikkään ja modernin ICE 3M -junan ansiosta. Alueelliset aukot täyttää aina luotettava DB BR 442: sen erityinen muotoilu ja nopeat kulkuominaisuudet tekevät siitä linjalle sopivan. Kiipeä ahkeran DB BR 423:n kyytiin ja aja ruuhkaisia matkustajatehtäviä Kölnin S-Bahnilla. Koe uusi aikataulu, jossa DB BR 423 kuljettaa työmatkalaisia katedraalikaupungista Horremiin ja Düreniin S19:llä ja upouudella S12:lla. Nauti jatkuvasta toiminnasta, kun kymmenet yksiköt työskentelevät läpi päivän ja yön yhdessä alueellisten ja suurnopeusjunien kanssa.