Huomaa: Train Sim World 2: Hauptstrecke Rhein-Ruhr vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan sisältöä voidaan hyödyntää. DB BR 101 on Saksan modernien sähköveturien klassikko, jonka perintö kattaa joitakin maan vallankumouksellisimmista designeista ja joka edelleen ahkeroi Deutsche Bahn -verkostossa päivittäin. Koe tämä ikoni itse Train Sim World 2:ssa! Vanhenevien voimanlähteiden korvaamiseen rakennettu DB BR 101 otettiin käyttöön 1997 ja se toi mukanaan uuden tehokkuuden aikakauden, ja tarkan suunnittelunsa ansiosta siitä tuli nopean matkustajaliikenteen ikoni. Vetureita on rakennettiin 145, ja viimeiset 24 vuotta ne ovat ahkeroineet Saksan kaupunkien välisessä liikenteessä.