Koe koko Bakerloo Line -reitti sekä historialliset maalipinnat ja lähde uusille matkoille Bakerloo Line & Silver 1972 Stock -paketin avulla! Ota vastaan London Undergroundin haasteet, hallitse asemilla pysähtymisen taito ja pitäydy Bakerloo Line -linjan aikataulussa, joka sisältää nyt yli 640 junaa! Juhlista alkuperäisellä alumiinipinnoitteella, rohkealla punaiseksi maalatuilla ovilla sekä etuosan ja katon silmiinpistävillä harmailla korostuksilla varustetun 1972 Mk2 Tube Stock -junan 50-vuotista historiaa. Uppoudu Bakerloo Line -linjan juhlistamiseen ja anna harrastajille sekä työmatkalaisille maistiainen tästä London Undergroundin veteraanijunasta.