Total War: THREE KINGDOMS - White Tiger Yan
Yan Baihu, lempinimeltään ”Valkoinen tiikeri Yan”, on Jiangdongin kukkuloilla Kaakkois-Kiinassa vaeltava hurja rosvojohtaja. Hänet tunnetaan kyvystään muodostaa liittoutumia, sillä hän onnistui tuomaan shanyue-heimot ja jopa paikalliset Han-virkamiehet lippunsa alle. Yan Baihu saattaa olla kaukana pohjoisen konfliktista, mutta nyt kun Sūn Cèn on saapunut hänen reviirilleen, kaaos seuraa varmasti perässä. Uniikki ryhmittymämekaniikka: Shanyue Camps Yan Baihu voi rakentaa omia pieniä erikoisasutuksiaan nimeltään Shanyue Encampment. Asutuksesta saa ruokaa, se nopeuttaa tiettyjen Bandit-tekniikkojen tutkimusnopeutta ja sillä saa käyttöön uusia Yue-heimoyksiköitä. Uniikki ryhmittymämekaniikka: White Tiger Confederation Valkoinen tiikeri Yan tietää, että etelän kansat voivat selvitä vain yhdistämällä voimansa. Hänen ryhmittymänsä saa sitä suurempia etuja, mitä suuremman liittouman tai ryhmän osana tai jäsenenä se on.