Tools Up - Ultimate Edition
Tools Up! Ultimate Edition antaa pelaajien käyttöön koko kaaoksen täyttämän Tools Up! -paketin, mukaan lukien peruspelin, kaikki DLC-paketit ja päivitykset. Aika rempata Nappaa työkalut ja kypärä; meillä kotiremppoja hoidettavanamme. Tools Up! on kaoottinen paikallinen yhteistyöpeli, joka pistää remppa- ja tiimityötaidot testiin. Työskentele asuintaloissa ja remontoi yhä yksityiskohtaisempia koteja täyttääksesi niiden asukkaiden tarkat (ja usein omituiset) vaatimukset. Paikallinen yhteistyöpeli jopa neljälle pelaajalle Pelaa jopa neljän kaverin kanssa lisätäksesi tehokkuutta tai suoranaista kaaosta kotiremppaporukkaasi. HUOMAUTUS: Tämä peli tukee vain paikallista yhteistyöpeliä; pelissä ei ole erillistä verkkomoninpeliä. Peliä voi pelata yksinpelinä, mutta suosittelemme sen pelaamista vähintään yhden muun pelaajan kanssa. Tehtävää riittää Homma ei ole yksinkertainen, joten otimme mukaan ammattilaisia, tavallaan. Jokainen kenttä vaatii useiden hommien suorittamista ilman sotkua. Joudut ensinnäkin siivoamaan purkuporukoiden, seinien maalauksen, lattian laatoituksen, tapettien kiinnityksen, toimitusten ja itsesi aiheuttamasi sotkut. Kilpailulliset kotirempat – uusi PvP-tila Upouusi pelaajat vastakkain asettava tila pistää remppaporukat vastakkain! Suorita mahdollisimman monta tehtävää, mutta yritä samalla jatkuvasti häiritä toista porukkaa. Useat pelimuokkaimet pitävät kaikki varpaillaan, ja pelimuotoa voi pelata erilaisilla neljän pelaajan yhdistelmillä, esim. 1v1, 2v2, 1v2v1, 1v1v1, 1v1v1v1 jne. Kohenna ulkotiloja – sisältää kaikki DLC-paketit The Tools Up! Ultimate Edition sisältää kaikki 45 Garden Party -paketin kenttää. Sukella kevät-, kesä- ja syyskausille sijoittuviin kenttiin, kun ulkoremppaporukkasi rakentavat patioita, istuttavat puita, ehostavat nurmikoita ja yrittävät hankkiutua eroon ärsyttävistä pesukarhuista ja maamyyristä. Jokainen kausiteemaisten kenttien paketti sisältää uusia pelimekaniikkoja, asetuksia ja mahtavia pomotaisteluja!