Too Many Santas!
Joulupukin deittisimulaattori, jota voit pelata ympäri vuoden! Et tiedä kumpi on pahempaa: rakkauselämäsi vai lelukauppasi myyntiraportit. Kaipaat epätoivoisesti joulunajan rakkautta (ja uusia asiakkaita!), joten toivot joulutähdellä. Silloin kaupassasi vierailee ei yksi, ei kaksi, vaan KUUSI joulupukkia. Seksikäs joulupukki, pyhä joulupukki, uninen joulupukki, röyhkeä joulupukki, surullinen joulupukki, salainen joulupukki... Joulupukkeja on yksinkertaisesti LIIAN MONTA! Pystytkö vahtimaan heitä kaikkia ja pyörittämään kauppaa samaan aikaan? Vai jäätkö kiinni suloiseen joulupukkiromantiikkaan? Too Many Santas! Lyhyt visuaalinen romaani, jossa SINÄ pääset treffeille joulupukin kanssa! Ja joulupukin, ja joulupukin, ja joulupukin...