Toisessa lisäosassa nimeltään Survival sinun on pysyttävä mahdollisimman kauan hengissä vihamielisessä ympäristössä ja äärimmäisissä sääolosuhteissa. Lumimyrskyn keskellä kaikesta löytämästäsi tulee elintärkeitä resursseja. Uusi pelitila haastaa takuulla lahjakkaimmatkin agentit. Survival-tila Pysy hengissä keskellä armotonta lumimyrskyä ilman varusteita, kunnes sinut evakuoidaan Dark Zonelta. Lämpimien vaatteiden ja hyödyllisten varusteiden löytäminen voi pelastaa henkesi. Ympäristö ei kuitenkaan ole ainoa uhkatekijä: varo myös muita agentteja sekä alueella liikkuvia Huntereita, jos haluat selvitä hengissä.