Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Ultimate Edition
Ultimate Edition sisältää peruspelin sekä Infiltration Packin, Year 1 Passin ja Ultimate Packin. – Infiltration Pack: Charlie Tactical Gear Bundle, Overseer Rocket Mk. II Metal Bee, TAC 50 Brown, Mk14 Assault Brown sekä rynnäkkö- ja tarkkuuskiväärien Mk I- ja Mk 2 ‑päivitykset – Year 1 Pass: Special Operations Forces Pack, Siren's Call ‑tehtävä sekä Deep State- ja Red Patriot ‑seikkailut – Ultimate Pack: Survivor Pack, Sacred Land Pack, Off-Road Pack SELVIYDY SALAPERÄISELLÄ AUROAN SAARELLA Kehitä paras taktiikka vihollisten eliminointiin: ohjaa lennokkeja, hyökkää suoraan tai soluttaudu vihollistukikohtiin saaren monipuolista maastoa hyödyntäen. KEHITÄ TÄYDELLINEN GHOST-AGENTTI Voit luoda Ghost-agenttisi alusta alkaen itse. Monipuolisten valintojen ansiosta agentin luomisessa on tuhansia erilaisia yhdistelmiä. Täydellisen haamuagenttisi ulkonäkö on myös muokattavissa, kaikki valinnat huomaamattomasta maastokuosista kirkkaan oranssiin kompressiopaitaan ovat täysin omissa käsissäsi. Vihollisten linjojen takana edessäsi saat mukautettua varustustasi keräämällä ja valmistamalla uusia varusteita. YHDISTÄ VOIMAT KAVEREIDEN KANSSA Pelissä on monipuolisesti yhteisvoimin pelattavissa olevaa sisältöä pääkampanjasta PvP-taisteluihin ja loppupelin sisältöön. Mitä pelitilaa päätätkään pelata, pelihahmosi pysyy aina samana. Taitosi, aseesi ja tekemäsi mukautukset siirtyvät pelitilasta toiseen uskollisen taistelutoverin tapaan.