TMNT
Lataa ja pelaa teinimutanttininjakilpikonnina — Syvällä pinnan alla New Yorkin viemäreissä neljä kilpikonnaveljestä mutatoitui radioaktiivisen mönjän takia, jonka jälkeen he aloittivat ninjutsun harjoittamisen. Varjoista käsin he suojelevat kaupunkinsa asukkaita pahalta ninjaklaanilta, vaarallisilta mutanteilta ja kaikenkokoisilta ja -muotoisilta ulottuvuuksien välisiltä tyranneilta. Taistellessaan yhden vaarallisimman arkkivihollisensa — pelottavan Krangin — kanssa sankarilliset kilpparimme joutuivat yksisuuntaiselle matkalle multiversumin halki.