Uudista tyylisi Titanfall 2:ssa hankkimalla Tone Prime. Tämä uusi tyylikäs runko muuttaa Tone-titaanin ulkomuodon ja avaa uusia äänitehosteita ja uuden tehokkaan teloitushyökkäyksen. Tee ohjushyökkäyksistäsi entistäkin makeampia hankkimalla Tone Prime!