Erotu joukosta Titanfall 2:n Frontierilla Northstar Primen avulla. Tämä uusi runko muuttaa Northstar-titaanin ulkomuodon ja avaa uusia äänitehosteita ja uuden tehokkaan hyökkäyksen. Yhdistä voimasi uuden Northstar Primen kanssa ja murskaa vihollisesi tyylistä tinkimättä!