Erotu joukosta Titanfall 2:n Frontierilla Legion Primen avulla. Tämä uusi runko muuttaa Legion-titaanin ulkomuodon ja avaa uusia äänitehosteita ja uuden tehokkaan hyökkäyksen. Yhdistä voimasi uuden Legion Primen kanssa ja murskaa vihollisesi tyylistä tinkimättä!