Titan Quest: Atlantis
Sankari tapaa tutkimusmatkailijan, joka etsii myyttistä Atlantiksen valtakuntaa. Yhteinen matka vie heidät halki läntisen Välimeren seudun. Vastaus löytyy Herakleen legendaarisesta päiväkirjasta, jonka huhutaan sijaitsevan foinikilaisessa Gadirin kaupungissa. Matka johtaa heidät kuitenkin tunnetun maailman äärien ulkopuolelle...