tinyBuildTasohyppely
Party Hard -pelissä pelaat kuin olisit väsynyt naapureiden äänekkäisiin juhliin. Sen sijaan että soittaisit poliisille, päätät, että on parempi tappaa kaikki - uskollisen veitsesi ja ympäristön avulla. Taktinen strategia seuraa tappamisia juhlissa kaikkialla Yhdysvalloissa. + No Time To Explain on peli maan ampumisesta, painon asettamisesta ja ruumiisi tuleen sytyttämisestä. + Räiskintä-baletiksikin kutsuttu ensimmäisen persoonan ammuskelupeli (FPS) sijoittuu söpön sekavaan maailmaan. Loiki ja tykitä tiesi viiden, juonikkaita vihollisia täynnä olevan maailman läpi luotettavalla puoliautomaattisellasi!