tinyBuild Action-Packed Bundle
BÄNG, PAM ja BOOM!!! Syöksy toiminnan ytimeen loikkimalla kadulla kiitävien rekkojen päällä Clustertruckissa, hakkaamalla tiesi halki järjestäytyneen rikollisuuden Mr. Shiftyssä tai pudottamalla krokotiileja potkuilla Punch Clubissa – kaikki tinyBuildin tähän mennessä toiminnantäyteisimmässä paketissa! Tämä paketti sisältää yli 100 ClusterTruck-tasoa, joilla pääset lentämään rakettirepulla, käyttämään heittokoukkuja ja kaatamaan rekkoja. Samassa paketissa voit myös teleportata seinien ja luotien läpi ja hakata aseistettuja vartijoita ikkunoiden läpi Mr. Shiftyssä. Lisäksi pääset keräämään taitoja ja nousemaan alamaailman taisteluliigan tilastoissa Punch Clubissa. Nappaa tinyBuildin kaikki suurimmat julkaisut samassa paikassa!