Tiny Tina's Wonderlands
Lähde eeppiselle seikkailulle täynnä mielikuvitusta, ihmeitä ja voimakkaita aseita! Luodit, taikuus ja leveämiekat törmäävät tässä kaoottisessa fantasiamaailmassa, jonka ennalta arvaamaton Tiny Tina herättää eloon. Luo moniluokkainen sankari ja ryöstä, räiski, hakkaa ja loitsi tiesi läpi omituisten hirviöiden ja rikkauksia täynnä olevien luolastojen, kun yrität pysäyttää tyrannimaisen Dragon Lordin. Kaikki ovat tervetulleita, joten liity ryhmään, pistä seikkailusaappaat jalkaasi ja ole Chaotic Great! ENNALTA ARVAAMATON FANTASIAMAAILMA Tiny Tina on levoton oppaasi eriskummallisessa roolipelimaailmassa, missä säännöillä ei ole niin väliä. Tutki valtavaa ylimaailmaa, joka kattaa majesteetillisia kaupunkeja, synkkiä sienimetsiä, uhkaavia linnoituksia ja enemmän! PYSSYJÄ, LOITSUJA JNE. Räiski pahiksia voimakkailla pyssyillä ja tuhoisilla loitsuilla kiivaissa ensimmäisen persoonan taisteluissa. Tuhoa vihollislegioonat tulivoimallasi, mukaan lukien herjaavat luurangot, maalla kulkevat hait ja kolossaaliset pomot. Matkaa sitten syvälle vaarallisiin luolastoihin etsimään eeppisiä saaliita! KUKISTA PAHUUS RYHMÄSSÄ Seuraasi pöydällä liittyy omapäinen kapteeni Valentine ja sääntöjä rakastava robotti Frette. Tapaat Dragon Lordin vastaisella tehtävälläsi hassuja hahmoja, kuten luuttua kantavan Bardbarianin ja ikioman Fairy Punchfatherisi. TEE SANKARISTA OMASI Luo kattavilla muokkausominaisuuksilla täydellinen sankari. Mukana on moniluokkajärjestelmä, jolla voit sekoitella kuutta ainutlaatuista taitopuuta, joista jokainen sisältää mahtavia kykyjä. Nouse tasoissa, säädä hahmoa, laajenna arsenaalia ja kasva täydelliseksi seikkailijaksi. LYÖ HYNTTYYT YHTEEN KAOOTTISESSA KAVERIPELISSÄ Nauti tarinasta yksin tai luo ryhmä jopa kolmen kaverin kanssa saumattomassa online-moninpelissä tai paikallisesti jaetulla ruudulla. Jaa saalis tasan tai ryntää kiiltävimmän aarteen perään – kaikki riippuu sinusta!