Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast
Hyppää leijuntapyörän selkään ja suuntaa kohti ninja-aiheista räiskintäkaaosta! Valmistaudu retrotyyliseen vertikaaliseen ammuntapeliin, jossa tehtäväsi on päihittää myyttisiä hyönteispahiksia käyttämällä heittotähtiä, pommeja ja muita aseita ultimaattisessa selviytymistaistelussa! Vaihda eri laukaisutyyppien välillä, avaa neljä ainutlaatuista leijuntapyörää, kerää kolikoita ja päivitä aseita valmistautuaksesi seuraavaan jännittävään jahtiin. Mitä enemmän pelaat, sitä vahvemmaksi tulet! Tasojen elementit ovat satunnaisia, jotta pysyttelet varuillasi ainutlaatuisilla teematasoilla, joista jokaisella on oma taustamusiikkinsa! Päihitä 6 ainutlaatuista pomoa ja haasta pistetaulukot. Voiko sinusta tulla todellinen ninpo-mestari? Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast on ensimmäinen pikselitaidepeli, joka on saanut inspiraatiota arcade- ja konsoliklassikoista!