Tiny Gems Bundle
Astu ihmeiden ja seikkailuiden maailmaan tällä erityisellä kokoelmalla. Uppoudu Tiny Talesin lumoavaan ja hullunkuriseen universumiin, missä tapaat rakastettavia hahmoja ja ratkot aivoja kutkuttavia pulmia. Matkaa taikuuden ja mysteerien maailmaan Lost Grimoires 3 -pelissä, kun selvität hämmentäviä arvoituksia ja kohtaat voimallisia lumouksia. Koettele taitojasi eeppisessä Queen's Quest -saagassa, kulkien halki maailman täynnä vaaroja ja kiehtovia asioita. Tämä kokoelma tarjoaa oikean aarreaitan kiehtovaa pelaamista, mukaansa tempaavaa tarinankerrontaa ja unohtumattomia tempauksia, jotka kuljettavat sinut rajattoman mielikuvituksen maailmoihin.