Timothy vs the Aliens
Timothy vs the Aliens on avoimen maailman tasohyppely- ja seikkailupeli, jossa gangsteri puolustaa mustavalkoista kaupunkiaan värikkäiltä muukalaisilta. Tapahtumapaikkana on Little Fish City, joka on avoin, vapaasti tutkittava, monien salaisuuksien ja tehtävien suurkaupunki. Kaupunki on täynnä tasoja eikä sen läpi kulkeminen ole vain kävelyä pisteestä toiseen. Lisäksi voit tutustua kaupunkiin kaikilla pelissä esiintyvillä ajoneuvoilla. Timothy vs the Aliens -pelissä on muukalaisten ja vihollisgangsterit yllätyshyökkäyksiä sekä paljon esineiden löytämistä, hahmojen auttamista ja estettyihin tai salapaikkoihin pääsemistä. Saat taisteluun aina hyvät varusteet ja voit kasvattaa asevarastoasi ostamalla esineitä Asekauppiaalta. Kaikki tämä ja paljon muuta tarinojen, seikkailujen ja salaisuuksien täyteisessä pelissä.