Thunder Paw
Thunder oli leikkimässä pallollaan kentällä, kun yhtäkkiä hän kuuli kovan räjähdyksen talonsa läheltä! Hän ryntäsi kotiin, huolestui vanhemmistaan eikä löytänyt heitä. Löytyi vain kirje, jonka mukaan vanhemmat oli kidnapattu! On Thunderin tehtävä pelastaa vanhempansa! Hallitse vihollisia rinnallasi luotettava aseesi! Jokainen kukistettu vihollinen antaa erityisiä jalokiviä, jotka tekevät aseestasi entistäkin tehokkaamman! Ominaisuudet: * 20 erilaista tasoa ja 5 erilaista maastoa tutkittavaksi! * Kauniit pikselitaidegrafiikat! * Päivitä asettasi keräämällä jalokiviä vihollisilta! * Kohtaa 5 dynaamista pomoa, jotka antavat ainutlaatuisen haasteen!