They Are Billions
They Are Billions on Steampunk-tyylinen strategiapeli, jonka tapahtumapaikka on maailmantuhon jälkeinen planeetta. Rakenna ja puolusta siirtokuntia miljardeilta taudinkantajilta, jotka pyrkivät tuhoamaan ihmiskunnan viimeisetkin rippeet. Voiko ihmiskunta selvitä maailmanlaajuisen zombituhon jälkeen? Kampanja: The New Empire – nyt saatavana! Kohokohtia: - Reaaliaikainen peli keskeytyksellä ja tuhansia yksikköjä ruudulla - Kampanjassa 48 tehtävää, yli 60 tuntia pelattavaa *Tuhoa saastuneiden laumat keisarillisella armeijalla *Kehitä siirtokuntiasi yli 90 teknologialla *Tutki muinaisia ihmisten linnakkeita sankarillasi - Selviämisstrategiapeli satunnaisesti luoduilla kartoilla - Viikkohaaste ja tulostaulu - hiiri- ja näppäimistötuki Valmistaudu kohtaamaan jopa 20 000 taudinkantajan suuruisia laumoja äläkä anna niiden vallata siirtokuntaa.