Henkeäsalpaavaa! Torr nan Sithean – Skotlannin metsästysalueemme – tarjoaa legendaarisia metsästyskokemuksia majesteettisten Ylämaan vuorten, vehreiden laaksojen, kimmeltävien järvien ja kelttiläisten metsien keskellä. Metsästä 17 alueelle ominaista eläinlajia kahdeksassa päätehtävässä (joista yksi haaste jää mieleesi ikuisesti) sekä 11 sivutehtävässä. Tämä on metsästyskokemus, jonka ympärillä leijuu tarujen magiaa! HENKEÄSALPAAVAT MAISEMAT – KUVA KERTOO TUHAT SANAA, NÄKYMÄ MILJOONA Sulje silmäsi ja kuvittele Skotlanti. Näetkö legendaarisia maamerkkejä, kuten vanhoja linnoja ja raunioita, laajoja maisemia, syvänsinisiä järviä ja viehättäviä kalastajakyliä? Näitä näkymiä voit ihailla yhdeltä monista näköalapaikoista Skotlannin metsästysalueellamme. Ota kiikarit esiin – ikonisten eläinten lisäksi saatat nähdä myös kivirakennelmia, jotka näyttävät ajan kulun – ja hetkinen, kuiskivia kiviä...? SKOTLANNIN MYYTIT – VANHA SYNTYY UUDELLEEN Metsästä ainutlaatuisella alueella – valtavassa maisemassa, jossa tunnet olevasi yksin luonnon ja villieläinten kanssa sumuisen Ylämaan ilman ympäröimänä. Vedä syvään henkeä ja anna itsesi kulkeutua ajassa taaksepäin. Vanhat legendat luovat myyttisen tunnelman. Laita äänet päälle ja kuuntele alkuperäistä, gaelilaisvaikutteista musiikkia. Kaikki on vanhaa – ja silti uutta! IKONISTA SKOTTILAISTA ELÄIMISTÖÄ – MONIPUOLINEN VALIKOIMA TUTTUJA JA AINUTLAATUISIA LAJEJA Tällä alueella kohtaat 17 eri eläinlajia. Osa niistä on uudistettuja klassikoita, osa uskomattoman nopeita, ja jotkut niin harvinaisia, että joudut katsomaan kahdesti varmistaaksesi, mitä näit. Nämä eläimet panevat metsästystaitosi koetukselle – ja jos sinulla on metsästyskoira, siitä tulee korvaamaton kumppani matkallasi.