Hanki Hunting Starter Pack ja vie metsästyskokemuksesi uudelle tasolle! TÄMÄN PAKETIN SISÄLTÖ: Bloodhound: Tämä tehokas ja uskollinen apuri haistaa verijäljet helposti tiheimmästäkin pusikosta. Modern Rifle Pack: Metsästit sitten pientä riistaa tai suurpetoja nämä monikäyttöiset puoliautomaattiset kiväärit tarjoavat kaiken tarvitsemasi tulivoiman. Silver Ridge Peaks: Metsästä monenlaisia villieläimiä Kalliovuorten eteläisten alueiden sydämessä. Hirviä, peuroja, biisoneja, mutta myös puumia ja mustakarhuja!