The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine
Tervetuloa kesäiseen laaksoon, joka on säästynyt sodalta. Täällä törmää ritareihin, aatelisnaisiin ja suurenmoisiin viinitiloihin. Jos mielit vierailulle, tämä on ehdottomasti parasta aikaa, nyt kun valtakunta on poissa tolaltaan raakojen verilöylyjen vuoksi. Legendaarinen hirviöntappaja Geralt, Rivialta, on saanut viimeisen suuren tehtävän hoidettavakseen. Blood and Wine tarjoaa yli 20 tunnin edestä seikkailua, jossa yhdistyvät kauneus ja kauhu sekä rakkaus ja petollisuus. DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ Datadisk O víně a krvi je součástí Season Passu. Pokud již Season Pass vlastníte, datadisk O víně a krvi si nekupujte, protože už na něj máte nárok.