The Two Valkyria
1933 EC. Imperiumin jättimuurin takana Crymariaa odottaa ratkaiseva koe Lieutenant Colonel Selvaria Blesin kanssa. Tämä kahden Valkyrian jälleentapaaminen tulee ratkaisemaan Crymarian kohtalon. Tarina on pelattavissa, kun olet suorittanut päätarinan Chapter 18 -luvun. Suorittamalla tarinan avaat pelattavaksi pääpelissä Crymarian, Nikolan, Chiaran ja Selvarian sekä uima-asu-univormut heille. Pääset pelaamaan tarinaa menemällä Book Mode (Kirjatila) > Menu (Valikko) > Extra Stories (Lisätarinat).