The Super Saints Pack
On raskasta olla supersankari, joka päivästä toiseen joutuu pelastamaan maailmaan yllään samat virttyneet rytkyt. Ei hätää! Hanki Super Saints Pack ja täytä vaatekaappisi kokoelmalla anteeksiantamattoman tiukkoja trikooasuja. Näytä Zinyakille, että valtionpäämiehellä on supervoimiensa lisäksi erehtymätön tyylitaju!