The Solus Project
Ihmiskunta on sukupuuton partaalla. Sinä olet sen viimeinen toivo ja tehtäväsi on löytää turvallinen asuinpaikka siirtokunnalle. Mutta nyt olet jumissa autiolla muukalaisplaneetalla ja muut miehistösi jäsenet ovat kuolleet. Ihmiskunnan kohtalo on käsissäsi: sinun on selvittävä hengissä... The Solus Project on pelihahmon näkökulmasta kuvattu selviytymisseikkailupeli, jonka tekijöitä ovat palkittu Teotl Studios ja Grip Digital. - Kasvit kasvavat ja mätänevät, sää vaihtelee paahtavasta helteestä jäätäviin myrskyihin, tuuli ja ilmankosteus eivät anna armoa... The Solus Projectin ympäristön simulointi on kehittyneintä mitä videopeleissä on nähty. - Valmista varusteita, tutki valtavia alueita, seuraa terveydentilaasi, nuku säännöllisesti... Todellinen selviytymiskokemus! - Selvitä salaperäisten avaruusmuukalaisten sivilisaation salat, jotka voivat olla avain ihmiskunnan selviytymiseen!