The Smuggler
Tämä palkkasoturi on uusi Sankari-tyypin yksikkö, jonka voit värvätä joukkoihisi. Smuggler on saatavana Palkkasotureiden ja Sigmarin sisarkunnan sotajoukkoihin. Imperiumin hajaantuminen hyödyttää niitä, jotka myyvät kiellettyä tavaraa tai välttelevät paronien ja porvareiden verojen maksamista. Mikään kauppatavara ei houkuta salakuljettajia yhtä paljon kuin Mordheimin wyrdstone. Salakuljettajien on oltava taitavia miekan ja pistoolin käyttäjiä, tottuneita taistelemaan monenlaisia vihollisia vastaan ja kykeneviä käyttämään kikkoja ja ansoja. Ennen kaikkea heidän on oltava karismaattisia, jotta he saavat valettua tovereihinsa uskoa synkkinäkin hetkinä.