Moola on pelinsisäinen valuutta, jolla voi ostaa Maker Packeja ja Kitejä suoraostokaupasta. Maker Packit ja Kitit sisältävät rakennustilan ja siminluonnin esineitä huoneiden sisustamiseen, rakennusten suunnitteluun ja simien stailaamiseen. Vaatii peruspelin ja kaikki pelipäivitykset.