The Scorchers
Palava viha joka hävittää kaiken johon se koskee, ajaa Scorcherit eliminoimaan kaiken elämän sadistisen juonen avulla, jonka tarkoituksena on tuhota Wasteland. Mitä he eivät odottaneet... on sankari vailla pelkoa. Hyppää takaisin toiminnan keskelle aseet paukkuen ja valmistaudu pelastamaan ihmiskunta jälleen RAGE: The Scorchers -lisäosassa. Jotta sinusta tulisi Wastelandin pelastaja, tulee sinun uusien liittolaisten, uusien aseiden ja uusien tehtävien hallitsemisen lisäksi käydä taistoon mittavaa ylivoimaa vastaan.