The Persistence
The Persistence vie sinut selviytymismatkalle vuoteen 2521, tuhoon tuomitun aluksen syövereihin. Hylätty, rikkinäinen The Persistence on tarttunut mustan aukon heltymättömään otteeseen, ja aluksen sisukset ovat kammottavien ja murhanhimoisten epäsikiöiden valtaama. Sinun tehtävänäsi turvallisuuspäällikkö Zimri Ederin kloonina on sukeltaa syvälle The Persistencen kansien alle, korjata sen järjestelmät ja estää aluksen repeytyminen palasiksi. Kerää resursseja, päivitä taitojasi ja rakenna kokonainen asearsenaali brutaalissa scifi-roguelikessa.