The Outer Worlds 2 Premium Edition
The Outer Worlds 2 Premium Edition sisältää: – The Outer Worlds 2 -peruspelin – DLC Passin kahdelle myöhemmin julkaistavalle tarinalaajennukselle* – Moon Man’s Corporate Appreciation Premium Prize Packin – The Outer Worlds 2:n digitaalisen taidekirjan ja soundtrackin käyttöoikeuden. * Tarinalaajennukset ovat saatavana julkaisunsa jälkeen. The Outer Worlds 2 on innolla odotettu jatko-osa Obsidian Entertainmentin palkintoja voittaneelle ensimmäisen persoonan scifi-roolipelille (senhän näkee jo adjektiivien määrästä). Aika raivata tilaa kalenterista ja valmistautua toiminnantäyteiseen seikkailuun uuden miehistön, uusien aseiden ja uusien vihollisten kera uudessa siirtokunnassa! Niin paljon uutta! Sinun on urheana ja luultavasti hyvännäköisenä Earth Directoraten agenttina etsittävä koko ihmiskuntaa uhkaavien tuhoisien repeämien alkuperää. Tutkimuksesi johtavat sinut Arcadiaan, hyppymoottoriteknologian kotiin, missä siirtokunnan, ja viime kädessä koko galaksin, kohtalo riippuu päätöksistäsi – vahvuuksistasi, vioistasi, miehistöstäsi ja ryhmittymistä, joihin päätät luottaa. Tutustu uuteen rajaseutuun Arcadian siirtokunta on ryhmittymäsodan kourissa, kun Protectoraten mukamas hyväntahtoista valtaa haastavat heidän uskonlahkonsa kapina ja yritysvaltaus. Tuhoisien repeämien levitessä läpi siirtokunnan jokainen ryhmittymä kamppailee niiden hallinnasta tai yrittää sulkea ne omien päämääriensä mukaisesti. Kulje moninaisilla alueilla, löydä piilotettua tietoa maailmasta ja muovaa tuhon partaalla olevaa aurinkokuntaa. Oma komentaja, omalla tyylilläsi Kehitä hahmoasi kyvyillä ja valinnoilla, jotka vastaavat pelityyliäsi. Siirtokunta reagoi jokaiseen liikkeeseesi muovaten kertomusta, joka on täysin sinun – olit sitten diplomatian seuraaja, neuvokas strategi, kaaoksen ritari tai jotain aivan muuta. Ja kyllä, voit olla tollo! Värvää kumppaneita Värvää kumppaneita ainutlaatuisilla piirteillä, taustoilla ja tavoitteilla. Autat heitä päämääriensä saavuttamisessa tai ohjaat heitä omia tavoitteitasi kohti, sinun vaikutuksesi muovaa heidän kasvuaan (tai kuolemiaan) tehden heistä keskeisen osan mukaansatempaavaa tarinaa, jonka luotte yhdessä.