The Orange Box
The Orange Box on paketti, joka sisältää viisi Valven peliä: Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, Half-Life 2: Episode Two, toinen osa Half-Life 2 -episoditrilogiasta, Team Fortress 2, jatko-osa peliin, joka esitteli maailmalle hahmoluokkiin perustuvan monen pelaajan tiimisodankäynnin, sekä Portal, joka yhdistää pulmapelit, ensimmäisen persoonan toiminnan ja seikkailun ainutlaatuisella tavalla.