Kerronnallinen ensimmäisen persoonan kauhuseikkailu, joka on saanut inspiraationsa Lovecraftin novellista “The Nameless City” (1921). Tutki kaupungin raunioita, joiden sanotaan olevan vanhempia kuin ihmiskunta itse. Kun syvennyt muinaisiin rakennuksiin, todellisuus ja näyt sekoittuvat epäselväksi usvaksi. “Syitä karttaa nimetöntä kaupunkia oli lukemattomia, yksi jokaiselle kummalliselle tarinalle, jotka siirtyivät sukupolvelta toiselle. Tarinat estivät ihmisiä menemästä kaupunkiin tai edes lähestymästä sen muureja, ja legendat kertovat, että se oli vanhempi kuin vanhimmat pyramidit; jotkut väittivät sen olevan vanhempi kuin ihmiskunta itse. Mutta ei ollut olemassa niin vanhaa legendaa, että se olisi antanut kaupungille nimen.” Pelissä on kevyitä pulmaelementtejä, mutta pääpaino on muinaisen kaupungin raunioiden tutkimisessa. Voit tallentaa edistymisesi ja jatkaa myöhemmin, mutta peli on suositeltavaa pelata yhdellä kertaa.