The Monk's Decipher
Tutki mysteerisen Keystone Monasteryn historiaa ja avusta yhtä sen suojelusmunkeista pääsemään linnoitukseen turvallisesti. Selvitä muinaisia riimuja ja saa palkkioksi mystisiä artefakteja, jotka reagoivat läheisiin salaisuuksiin. Kompassi on esine, jonka saa vain Monk’s Decipher -tehtävän suorittamisesta. Se auttaa pelaajia löytämään piilotettuja esineitä ja huoneita osoittamalla niiden läheisyyden koko pelin ajan.