The Long Dark
The Long Dark on syvällinen, tutkimukseen ja selviytymiseen keskittyvä seikkailu, joka haastaa yksinäiset pelaajat ajattelemaan heidän tutkiessaan laajaa jääerämaata. Seuraa tilaasi, etsi elintärkeitä tarvikkeita ja opettele selviytymistaitoja, kuten tulentekoa, varusteiden huoltamista, metsästämistä, kalastamista ja maastosuunnistusta. Pelissä ei ole mitään zombeja -- vain sinä, kylmyys ja kaikki se mitä Luontoäiti tiellesi asettaa. Tämä Steam Early Accessin hiekkalaatikko-hittipeli on Xbox Onen ensimmäinen selviytymispeli!