The Last Kids on Earth and the Staff of Doom
Taistele zombi- ja hirviölaumoja vastaan! The Last Kids on Earth and the Staff of Doom on osittain avoimeen pelimaailmaan sijoittuva toimintaroolipeli, jonka tarina sijoittuu maailmanlopun jälkeiseen Wakefieldin kaupunkiin. Ohjaa teini-ikäistä Jackia, Quintia, Junea tai Dirkiä zombeja pursuavilla kaduilla ja estä voimakasta Malondrea saamasta käsiinsä Staff of Doom -sauvaa. Käytä sankarien ainutlaatuisia taistelukykyjä ja puolusta puumajaa. Kutsu avuksi Bardle-velho, Skaelka-soturi sekä koko joukko muita liittolaisia. Päivitä hahmojen kykyjä, puumajaa ja Mahtimama-menopeliä. Pelin tarinaa voi pelata paikallisesti yhdessä jopa 4 pelaajaa, ja tarjolla on myös loputtomia vihollisaaltoja sisältävä Horde-pelimuoto. Päihitätkö animaatiosarjasta tutut viholliset sekä uuden Malondre-pahiksen? Valitse sankarisi Valitse hahmoksesi äärimmäisen siisti Jack, itseoppinut tiedemies Quint, sarkasmia tihkuva June tai puutarhanhoitoa rakastava kovis Dirk. Pelaa yhdessä kolmen kaverisi tai perheenjäsenesi kanssa ja kokeile, millaista on kuulua maailman viimeisiin tyyppeihin! Ryhdy legendaariseksi Aloita selviytyjän urasi sisukkaana sinnittelijänä ja etsi tarvittavat piirustukset ja resurssit, niin voit päivittää varusteesi, kykysi, puumajasi ja Mahtimama-menopelisi legendaariselle tasolle. Kutsu liittolaisia apuun Saatatte kenties olla maailman viimeiset tyypit, mutta ette silti ole yksin! Kutsu avuksesi Turre-hirviö, Isojehu-sarvijätti, Skaelka-soturi sekä miekkaa käyttelevä Bardle-velho. Voit päivittää liittolaistesi hyökkäyksiä, vahinkoaluetta, nopeutta ja montaa muuta seikkaa.