The Green Light
"The Green Light" on ensimmäisen persoonan kauhupeli, joka seuraa Fredin tarinaa. Fred on juuttunut umpikujatyöhön ja häntä vaivaavat ahdistavat hallusinaatiot. Eräänä myöhäisiltaä salaperäinen ääni radiosta kertoo hänelle, että kaukainen vihreä valo lupaa rauhan ja vapauden, joita hän on etsinyt. Kun menetettävää ei ole enää mitään, Fred lähtee matkalle pimeään, jossa hänen on kohdattava oman mielensä syvyydet. Koe tarina itsensä löytämisestä ja päätä, onko vapaus lopullisen uhrauksen arvoinen.