The Flame in the Flood
Uutena ominaisuutena mahdollisuus nähdä ohjaajan kommentit tekstitettynä pelissä. The Flame in the Flood: Complete Edition on satunnaisesti generoidulle joelle sijoittuva selviytymispeli, jonka päähenkilöinä ovat tyttö ja hänen koiransa. Tehtäväsi on löytää tarvikkeita, koota työkaluja, selvitä vastoinkäymisistä, vältellä vaarallisia villipetoja ja ennen kaikkea pysyä turvassa kaikkialla vaanivilta vaaroilta. Tämä Complete Edition -versio sisältää lukuisia peliparannuksia ja ohjaajan kommenttiraidan. The Flame in the Floodin ylistetyn soundtrackin on tehnyt kuuluisa alternative-country-tähti Chuck Ragan, jonka lisäksi sillä esiintyvät mm. Camaraderie ja The Fearless Kin.