THE FINALS - SSG TGM25
Astu areenalle joukkueen SSG virallisella varustuksella ja osoita tukesi siellä, missä se on kaikkein tärkeintä. Tämä paketti on täynnä eksklusiivista kosmeettista sisältöä, jolla voit edustaa joukkuettasi joka pelissä – ja vauhdittaa heidän etenemistään e-urheilun maailmassa. Paketti sisältää seuraavaa: - 1 legendaarinen asuste legendaarisella tehosteella, - Pelipaita, - Emote, - pelaajakortti, - Amuletti, - Spray-maali, - Tarra, - 2 asepinnoitetta, - Portti-skini. SSG saa osuuden tämän paketin myyntituloista, joten jokainen ottelu, johon osallistut, auttaa heitä matkalla voittoon. Pue vermeet päälle, tue joukkuettasi ja dominoi areenaa tiimin SSG aitoon tyyliin.