The Falconeer
Sukupolvien ajan tehdyt myrkylliset päätökset ja petokset luovat syviä kuiluja, kun osapuolet kohtaavat Ryhdy Falconeeriksi ja lennä ilmojen halki tuhovoimaisen sotalinnun selässä. Selvitä mereen kadotettuja salaisuuksia, kun tuet ja vastustat eri osapuolia ja klaaneja, joita The Great Ursee tarjoaa. Hyödynnä useita Falconeer-luokkia, joilla on omat ominaisuutensa, aseensa ja sotalintunsa, joita voidaan päivittää voittamalla taisteluita, suorittamalla tehtäviä, selvittämällä salaisuuksia tai käyttämällä mutageenejä tai veisuja. Käytä meren lämpövirtauksia ja energiaa syöksyihin, väistöihin, vaakakierteisiin ja kieppumisiin saadaksesi edun itsellesi. The Falconeer on avoimen maailman ilmataistelupeli, jossa on nopeita, brutaaleja ilmataisteluita ja upean, avoimen fantasiamaailman syvällistä tutkimista niin pilvien päällä kuin aalloissa ja meren syvyyksissäkin.