The Evil Within Digital Bundle
Tämä kokoelma sisältää The Evil Within -pelin ja kaiken sen Season Pass -sisällön. Mukana ovat The Assignment, The Consequence ja The Executioner -paketit. The Evil Within -pelin on kehittänyt Shinji Mikami - suositun Resident Evil -sarjan luoja - sekä Tango Gameworks -yhtiön lahjakas tiimi. The Evil Within on kaikkea, mitä puhtaalta selviytymiskauhulta voi odottaa. Tarkasti rakennetut ympäristöt, karmivan ahdistava tunnelma ja yllätyksellinen tarina luovat yhdessä mukaansatempaavan maailman, joka takaa äärimmäisen jännittäviä pelihetkiä. Käytössäsi on vain rajoitetusti resursseja, joten joudut taistelemaan selviytymisesi eteen ja saat kokea aitoja pelon tunteita tässä täydellisessä kauhun ja toiminnan yhdistelmässä. Paketin lisäsisältö antaa pelaajalle mahdollisuuden kokea The Evil Within -tarinan uudesta näkökulmasta hänen siirtyessään etsivä Juli Kidmanin rooliin tai imeytyessään hirviömäisen The Keeperin mielen syövereihin.