The Escapists + The Escapists 2
Ala suunnitella seuraavaa pakoasi, kun The Escapists ja The Escapists 2 lukitaan yhdessä tuplapakettiin! The Escapists on ainutlaatuinen avoin vankilapeli, jossa on paljon esineitä valmistettavaksi ja yhdistettäväksi uhkarohkeaa vankilapakoa varten. Sinun on hiivittävä, valmistettava esineitä ja taisteltava tiesi vapauteen kymmenessä haastavassa vankilassa. The Escapists 2 tuo mukaan lisää nikkarointia, taistelemista ja vankien mukauttamista, kun pyrit vapautumaan vankilasta… taas! Hyppää verkkoon jopa neljän pelaajan ryhmänä tai asetu sohvalle kolmen muun rikollisen kanssa paikallisessa tai verkkomoninpelissä. Teit rikoksen, mutta pystytkö välttymään lusimiselta? Nauti kahden pelaajan paikallisesta jaetun ruudun yhteistyöpelistä tai verkkopelistä jopa neljän rikollisen ryhmänä!