The Escapists: Supermax Edition
The Escapists -pelin Supermax-paketti viilaa tässä ehdottomassa eskapistisessa elämyksessä kalterit poikki ja kaivautuu vapauteen muiluttaen vartijoiden ohi palkitun vankilapakopelin ja kaiken lisäsisällön! The Escapists on palkittu vankilapakosimulaatio, joka antaa pelaajille kevythenkisen kokemuksen arkisesta vankilaelämästä. Opi rutiini, suunnittele strategiasi ja pakene. Tämä paketti käsittää alkuperäisen pelin sekä seuraavan sisällön: "Duct Tapes Are Forever" vie pakenijat vakoojien, ilkeiden rikollisten ja smokkien salaiseen maailmaan. "Escape Team" -pelissä neljä hahmoa on lukittu sotilasvankilaan rikoksista, joita he eivät olleet tehneet. "Alcatraz"-pelissä tehtävänä on karata yhdestä maailman kuuluisimmista vankiloista. Moni on yrittänyt. Harva on onnistunut! "Santa’s Sweatshop" -pelissä olet huonoihin työoloihin ja surkeaan palkkaan kyllästynyt tonttu, joka päättää iskeä Joulupukkia kipeään kohtaan ja paeta!