The Dwarves
The Dwarves on tarinavetoinen fantasiaroolipeli, joka pitää sisällään taktiikkaa vaativia reaaliaikaisia taisteluja. Pelin 15 pelattavaa sankaria on käytettävä harkitusti, sillä kullakin on omat kykynsä. Käy taisteluun örkkien, jättiläisten, älfien, bögnilimien, zombien, pimeyden loitsijoiden ja monien muiden ylivoimaa vastaan. Saksalaiskirjailija Markus Heitzin The Dwarves -bestseller-romaaniin pohjautuvan pelin kiehtova tarina keskittyy kaikista mahtavimpaan fantasiarotuun, eli kääpiöihin! Taktisia reaaliaikaisia taisteluja: Taistele satoja vastustajia vastaan kourallisella sankareita. Voit pysäyttää pelin milloin tahansa ja suunnitella seuraavaa siirtoasi. Joukkotaistelua: Kaikki taistelukentän otukset ovat fyysisesti monitahoisia – tästä syystä taistelut tuntuvat dynaamisilta ja "aidoilta" ja tarjoavat useita taktisia lähestymistapoja. Kiehtova tarina: seuraa Tungdil-kääpiön seikkailua Girdlegardissa. Tutki maailmaa: paljasta salaisuuksia, opi lisää pelimaailmasta ja sen asukkaista ja ratkaise valinnaisia pulmia. Kierrä maailmankarttaa: Girdlegardissa matkasi vie lumihuippuisilta vuorilta kimalteleville aavikoille. Voit liikkua vapaasti maailmankartalla, tavata useita hahmoja ja osallistua seikkailuihin. Mutta ole varovainen, sillä toimillasi maailmankartalla on kauaskantoisia vaikutuksia! Kääpiöt! Viimeinkin mahtavimmat fantasiahahmot pääsevät astumaan valokeilaan. Parrakkaiden kirveenkantajien NPC-päivät ovat ohi – nyt alkaa kääpiöiden kultainen aika!